In het kader van de wetgeving rond aankopen op afstand, heeft de consument bij het doen van aankopen via internet recht op een 'bedenktijd'. iUsed.be hanteert een bedenktijd van 15 kalenderdagen na levering van het product. Binnen deze periode mag een retour worden aangemeld zonder speciefieke reden.
Bij iUsed.be beschikken zowel consumenten als bedrijven op alle gebruikte producten 30 dagen “niet goed, geld terug”-garantie. Wanneer u van mening bent veranderd rond een bestelling en u wenst de goederen te retourneren, doe dit dan zo snel mogelijk na ontvangst. De retouraanvraag dient binnen 15 dagen na ontvangst van het product te worden gemeld bij onze klantenservice. Vervolgens heeft u 15 dagen de tijd om het product terug te sturen, dus beschikt u over een retourrecht van in totaal 30 dagen.
Contactgegevens klantenservice:
Telefoon: 078- 48 51 06 ( vanuit Belgie )
E-Mail: klantenservice@iused.nl
Gebruik onderstaande retourformulierom het product terug te sturen. Download dit formulier, vul het volledig in en voeg het bij de retourzending. Voeg voor een snelle verwerking ook een kopie van de aankoopfactuur toe en vermeld uw bankrekeningnummer.
Aangezien de verzending altijd op verantwoodelijkheid van de verzender gebeurt, moet het pakket goed verpakt zijn. Indien de teruggezonden goederen compleet zijn, storten we het betaalde aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op uw rekening.
Adres retourzendingen:
iUsed Store
Ravenswade 150C
3439 LD Nieuwegein
Nederland
Bij een juiste toepassing van het retourrecht zijn beide partijen gehouden de wederzijds verrichte prestaties ongedaan te maken. Kan de koper het ontvangen product niet, slechts gedeeltelijk of in verslechterde toestand terugsturen, dan zal hij de waardevermindering moeten compenseren. Dit geldt echter niet wanneer de waardevermindering uitsluitend terug te voeren is op het controleren van het ontvangen product, zoals dat bijvoorbeeld ook in een winkel mogelijk zou zijn geweest. De koper kan het risico van waardevermindering beperken indien hij de zaken niet in gebruik neemt en handelingen nalaat die de waarde van het product beïnvloeden.
Heeft u een klacht over onze producten of service, dan kunt u een email sturen naar klachten@iused.nl. Vermeld daarbij uw persoonsgegevens, datum van bestelling en uw bestelnummer plus de aard van uw klacht. Binnen 2 werkdagen kunt u een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Indien wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u informeren.
Indien de voorgestelde oplossing niet aan uw wensen voldoet, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar iUsed.be bij is aangesloten. Indien de bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leidt, dan heeft u de mogelijkheid om het probleem voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Voor meer informatie zie ook onze Algemene voorwaarden.
Bij elk product geven wij duidelijk aan in welke staat het toestel zich bevindt.
Zo goed als nieuw
Licht gebruikt
Zichtbaar gebruikt
Deze conditie aanduidingen duiden louter op de gebruikssporen en cosmetische schade van de producten.
iUsed verkoopt geen tweedehands Macs met technische gebreken of defecten, tenzij dit expliciet vermeld wordt. Deze vermelde gebreken tonen zich duidelijk in de prijs.
Licht vlek in beeld | Het beeldscherm vertoont een lichte vlek of verkleuring maar werkt verder prima |
Behuizing gegraveerd | Er is een niet verwijderbaar kenmerk op de behuizing geplaatst |
Nieuw in doos | Het product is nieuw en zit in een gesealde doos |
Nieuw (open doos) | Het product is nieuw in een verpakking die niet meer geseald is |
Refurbished door fabrikant
|
Het product is door de fabrikant gereviseerd
|
Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies. klik hier voor meer informatie.