terug naar de klantenservice

Service en reparatie

Defecte Mac?

Is uw Mac buiten uw schuld om defect en heeft u nog recht op garantie? Meld uw reparatie dan gemakkelijk en snel online aan. Bepaal zelf het servicepunt bij u in de buurt, waardoor uw reparatie snel kan worden uitgevoerd. Indien het defect onder de garantie valt, is de reparatie geheel kosteloos.

Werkwijze

Contact iUsed Store

Neem contact op met iUsed Store via klantenservice@iused.nl of 078 485 106. In sommige gevallen kan het probleem op afstand worden opgelost. Mocht dit niet het geval zijn en het defect binnen de garantie vallen, dan wordt u doorverwezen naar het online portal om uw reparatie online aan te melden.

Reparatie online aanmelden

Meld uw reparatie aan via de online portal: https://reparatie.iused.nl/

  • Vul bij ‘Nieuwe service aanvraag’ uw debiteurnummer en het serienummer van het defecte product in. Beide nummers kunt u vinden op uw factuur. Klik vervolgens op ‘Verder gaan’.
  • Controleer of het juiste product is weergegeven en klik op ‘Verder’.
  • Selecteer in de lijst de servicelocatie van uw voorkeur en klik op ‘Selecteer’ in de kaart onderaan de pagina.
  • Vul uw telefoonnummer en e-mailadres in en geef een beschrijving van het probleem. Klik vervolgens op ‘Verder’.
  • Controleer alle gegevens van de serviceaanvraag en klik op ‘Indienen’.
  • U krijgt tenslotte een bevestiging te zien van het indienen van uw serviceaanvraag. Deze bevestiging krijgt u tevens per e-mail.

Afspraak maken servicepartner

Neem contact op met de servicepartner waar de aanvraag is ingediend, om een afspraak in te plannen voor de reparatie. Het telefoonnummer kunt u terugvinden in de bevestigingsmail.

Mac wegbrengen naar servicepartner

Ga op het afgesproken moment langs bij onze servicepartner om de defecte Mac af te geven en de reparatie uit te laten voeren. De reparatieduur is afhankelijk van het defect. Een indicatie hiervan zal door de servicepartner worden verstrekt. Let op! U bent zelf verantwoordelijk voor uw eigen data. Dit betekent dat u een back-up van uw data dient te maken, voordat u de Mac bij de servicepartner brengt.

Mac ophalen bij servicepartner

Zodra de reparatie is afgerond, zal onze servicepartner u hiervan op de hoogte brengen. U kunt vervolgens de reparatie ophalen bij de servicepartner.

Afgeronde reparatie bevestigen

Zodra u de gerepareerde Mac in ontvangst hebt genomen, ontvangt u een e-mail waarin u een goede afhandeling van uw reparatie kunt bevestigen. Bij bevestiging hiervan wordt de serviceaanvraag afgesloten. Bij eventuele ontevredenheid vragen wij u contact op te nemen met de servicepartner. Indien u niet op de e-mail reageert binnen 5 dagen, dan gaan wij ervan uit dat de serviceaanvraag naar tevredenheid is afgehandeld.

iUsed servicepartners in Nederland en België

iUsed servicepartner in Nederland en België

Filters toepassen Filters toepassen