Service en reparatie

Defecte Mac?

Is uw Mac buiten uw schuld om defect en heeft u nog recht op garantie? Meld uw reparatie dan gemakkelijk en snel online aan. Bepaal zelf het servicepunt bij u in de buurt, waardoor uw reparatie snel kan worden uitgevoerd. Indien het defect onder de garantie valt, is de reparatie geheel kosteloos.

Werkwijze

Contact iUsed Store

Neem contact op met iUsed Store via klantenservice@iused.nl of 030-248 40 06. In sommige gevallen kan het probleem op afstand worden opgelost. Mocht dit niet het geval zijn en het defect binnen de garantie vallen, dan wordt u doorverwezen naar het online portal om uw reparatie online aan te melden.

Reparatie online aanmelden

Meld uw reparatie aan via de online portal: reparatie.iused.nl

  •   Vul bij ‘Nieuwe service aanvraag’ uw debiteurnummer en het serienummer van het defecte product in. Beide nummers kunt u vinden op uw factuur. Klik vervolgens op ‘Verder gaan’.
  •   Controleer of het juiste product is weergegeven en klik op ‘Verder’.
  •   Selecteer in de lijst de servicelocatie van uw voorkeur en klik op ‘Selecteer’ in de kaart onderaan de pagina.
  •   Vul uw telefoonnummer en e-mailadres in en geef een beschrijving van het probleem. Klik vervolgens op ‘Verder’.
  •   Controleer alle gegevens van de serviceaanvraag en klik op ‘Indienen’.
  •   U krijgt tenslotte een bevestiging te zien van het indienen van uw serviceaanvraag. Deze bevestiging krijgt u tevens per e-mail.

Afspraak maken servicepunt

Neem contact op met het servicepunt waar de aanvraag is ingediend, om een afspraak in te plannen voor de reparatie. Het telefoonnummer kunt u terugvinden in de bevestigingsmail.

Mac wegbrengen naar servicepunt

Ga op het afgesproken moment langs bij het servicepunt om de defecte Mac af te geven en de reparatie uit te laten voeren. De reparatieduur is afhankelijk van het defect. Een indicatie hiervan zal door het servicepunt worden verstrekt. Let op! U bent zelf verantwoordelijk voor uw eigen data. Dit betekent dat u een back-up van uw data dient te maken, voordat u de Mac bij het servicepunt brengt.

Mac ophalen bij servicepunt

Zodra de reparatie is afgerond, zal het servicepunt u hiervan op de hoogte brengen. U kunt vervolgens de reparatie ophalen bij het servicepunt.

Afgeronde reparatie bevestigen

Zodra u de gerepareerde Mac in ontvangst hebt genomen, ontvangt u een e-mail waarin u een goede afhandeling van uw reparatie kunt bevestigen. Bij bevestiging hiervan wordt de serviceaanvraag afgesloten. Bij eventuele ontevredenheid vragen wij u contact op te nemen met het servicepunt. Indien u niet op de e-mail reageert binnen 5 dagen, dan gaan wij ervan uit dat de serviceaanvraag naar tevredenheid is afgehandeld.

iUsed servicepunten op de kaart



iUsed.be | Tweedehands (refurbished) Macs 078 485 106 ">info@iused.be} www.iused.be
Ravenswade 150C 9150 Kruibeke, België
4.6 sterren - gebaseerd op 246 TrustPilot beoordelingen
iUsed.be | Tweedehands (refurbished) Macs Refurbished - Apple iMacs, MacBooks, iPads https://www.iused.be/themes/iused_3/img/iused-logo.svg +3278485106 $$ Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur,
za-zo gesloten
customer service +3278485106
4.6 sterren - gebaseerd op 246 TrustPilot beoordelingen
Ravenswade 150C 9150 Kruibeke, België
customer service +3278485106