terug naar de klantenservice

Service en reparatie

Defecte Mac?

Is uw Mac zonder eigen toedoen defect en heeft u nog recht op garantie? Meld uw herstelling dan gemakkelijk en snel online aan. Bepaal zelf het servicepunt bij u in de buurt, zodat de herstelling snel kan worden uitgevoerd. Indien het defect onder de garantie valt, is de reparatie volledig gratis. Houd er rekening mee dat de reparatie maximaal 15 werkdagen duurt.

Werkwijze

Contact iUsed Store

Neem contact op met iUsed Store via klantenservice@iused.nl of 078 485 106. In sommige gevallen kan het probleem op afstand worden opgelost. Indien dit niet het geval is en het defect valt binnen garantie, dan wordt u doorverwezen naar het online portaal om uw herstelling online aan te melden. Voor iPads en iPhones geldt dat u verdere instructies krijgt van onze klantenservice. Meld u onterecht een apparaat voor reparatie aan, buiten garantie, dan zullen de onderzoekskosten aan u worden doorberekend. Apparaten met waterschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade vallen niet onder garantie.

Reparatie online aanmelden

Meld uw reparatie aan via de online portal. Reparatie aanmelden

  • Vul bij ‘Nieuwe service aanvraag’ uw debiteurnummer en het serienummer van het defecte product in. Beide nummers kunt u vinden op uw factuur. Klik vervolgens op ‘Verder gaan’.
  • Controleer of het juiste product is weergegeven en klik op ‘Verder’.
  • Selecteer in de lijst de servicelocatie van uw voorkeur en klik op ‘Selecteer’ in de kaart onderaan de pagina.
  • Vul uw telefoonnummer en e-mailadres in en geef een beschrijving van het probleem. Klik vervolgens op ‘Verder’.
  • Controleer alle gegevens van de serviceaanvraag en klik op ‘Indienen’.
  • Op het scherm zie je een bevestiging van de indiening van de serviceaanvraag. Deze bevestiging krijgt u ook per e-mail.

Afspraak maken servicepartner

Neem contact op met de servicepartner waar de aanvraag is ingediend om een afspraak in te plannen voor de herstelling. Het telefoonnummer vindt u terug in de bevestigingsmail.

Mac naar servicepartner brengen

Ga op het afgesproken moment langs bij onze servicepartner om de defecte Mac af te geven en de reparatie uit te laten voeren. De reparatieduur is afhankelijk van het defect. Een indicatie hiervan zal door de servicepartner worden verstrekt. Let op! U bent zelf verantwoordelijk voor uw eigen data. Dit betekent dat u een back-up van uw data dient te maken, voordat u de Mac bij de servicepartner brengt.

Mac ophalen bij servicepartner

Zodra de reparatie is afgerond, zal onze servicepartner u hiervan op de hoogte brengen. U kunt vervolgens het herstelde toestel ophalen bij de servicepartner.

Afgeronde herstelling bevestigen

Zodra u de herstelde Mac in ontvangst hebt genomen, ontvangt u een e-mail waarin u een goede afhandeling van de herstelling kunt bevestigen. Bij bevestiging hiervan wordt de serviceaanvraag afgesloten. Indien u niet tevreden bent, vragen wij u contact op te nemen met de servicepartner. Indien u niet binnen 5 dagen op de e-mail reageert, dan gaan wij er vanuit dat u tevreden bent over de serviceaanvraag..

iUsed servicepartners in Nederland en België

iUsed servicepartner in Nederland en België

Filters toepassen Filters toepassen